El concert
Gospel & Jazz Notes solidàries per a Badalona
El día 15 d'octubre Erwyn Seerutton oferirà el concert "Gospel & Jazz", un viatge musical intens, des de l'emoció del gospel i els espirituals negres a la llibertat del jazz, des del profà al sagrat.
El concert s'iniciarà amb el grup Erwyn Seerutton 's Ensemble, una formació de quatre veus i quatre músics de primera fila per donar pas al Cor de Gospel Sant Cugat. amb l'espectacularitat de més de 70 cantants a l'escenari.
Música d'arrels afroamericanes interpretada des de l'exquisidesa i sensibilitat multicultural d'aquest artista establert a Espanya i originari d'una cultura criolla d'arrels africanes.
"Gospel & Jazz" és una proposta per gaudir d'un concert on aquests dos estils, tan lligats en els seus orígens, es presenten en un repertori que barreja el gospel i el jazz més clàssic amb el més modern.
El concert tindrà lloc a la Sala Pau Casals, amb 1.800 localitats que gaudeix d'unes qualitats acústiques excepcionals.
Preu únic: 15 euros